Varsinais-Suomen maakunta

Sijaishuoltoyksikkö Tammi

PL 12, 20781 Kaarina

kunnat: Aura, Kaarina, Kemiönsaari, Koski Tl, Laitila, Lieto, Loimaa, Marttila, Masku, Mynämäki, Naantali, Nousiainen, Oripää, Paimio, Parainen, Pöytyä, Raisio, Rusko, Salo, Sauvo, Somero, Tarvasjoki, Uusikaupunki, Vehmaa

Turun kaupungin hyvinvointitoimiala/ sijaishuolto

p. 02 262 6417, sote.perhehoito@turku.fi

• sosiaaliohjaaja Arja Edenvall, 044 907 4741

AVA perhepalvelut Oy

lisa.sipila@avaperhepalvelut.fi

www.avaperhepalvelut.fi

Familar perhehoitopalvelut

Rieskalähteentie 57, 20300 Turku

Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö sr.

Lapsi- ja perhetyö/ Perhehoidon tukipalvelu

Sylvesterintie 10, 00370 Helsinki

Helsingin Diakonissalaitoksen Perhehoidon Tukipalvelu etsii ympäri vuoden sijaisperheitä ja tukiperheitä eteläisestä Suomesta. Toimimme Uudenmaan lisäksi mm. Turun, Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan alueilla.

Järjestämme yleisten infotilaisuuksien sijaan perhekohtaisia infoja, joissa tarjoamme kahvin äärellä tietoa siitä keitä olemme, mitä teemme ja mistä perhehoidossa on kyse. Tämän jälkeen perheellä on mahdollista pohtia perhehoitoa ja omaa kiinnostusta asiaan.

Ota rohkeasti yhteyttä: https://www.hdl.fi/tukea-ja-toimintaa/lapsille-ja-perheille/sijaisperheet/

Aloitamme seuraavan ryhmämuotoisen valmennuksen marraskuussa 2018.

Lapselle koti Oy

Jonni Keski-Levijoki, p. 040 546 2476

jonni.keski-levijoki@lapsellekoti.fi

Nuorten Ystävät/ Perhehoitopalvelut