Valtakunnalliset perhehoidon toimijat

Attendo Oy

www.attendo.fi/perhehoito/

Haemme perhehoitajia koko Suomen alueelta. Tiedustelut ja ilmoittautumiset:

AVA perhepalvelut Oy

lisa.sipila@avaperhepalvelut.fi

www.avaperhepalvelut.fi

Familar Perhehoitopalvelut

Puskantie 31, 60100 Seinäjoki

Palvelujohtaja Antti Mäkelä, p. 040 502 6188, antti.makela@familar.fi

Kehitysvammaisten Palvelusäätiö

Kehitysvammaisten pitkäaikainen ja lyhytaikainen perhehoito

www.kvps.fi/tilapaishoito

Nuorten Ystävät/Perhehoitopalvelut

Perhehoitopalvelut Seinäjoki

Huhtalantie 2, 60220  Seinäjoki

www.nuortenystavat.fi

Perhehoitopalvelut Oulu

Torikatu 28, 90100 Oulu

Perhehoitopalvelut Turku

Uudenmaankatu 19 B, 3.krs, 20700 Turku

Pelastakaa Lapset ry
Koskelantie 38, 00610 Helsinki, p. 010 843 5000, faksi 010 843 5111, etunimi.sukunimi@pelastakaalapset.fi
www.pelastakaalapset.fi

Perhehoitokumppanit Suomessa Oy
Ilmaisnumero perhehoitajille ja perhehoitajiksi haluaville:
Paikkatiedustelut sijoittajille toimiston numeroon 020 796 9600
Kiireelliset virka-ajan ulkopuoliset yhteydenotot päivystysnumeroon 040 574 5112
www.perhehoitokumppanit.fi

SOS-Lapsikylä