Satakunnan maakunta

Satakunnan alue, Satakunnan lastensuojelun kehittämisyksikkö

Antinkatu 16 B 4. krs, 28100 Pori, etunimi.sukunimi@pori.fi

kunnat: Eura, Eurajoki, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki, Köyliö, Lavia, Luvia, Merikarvia, Nakkila, Pomarkku, Pori, Rauma, Säkylä, Siikainen, Ulvila
  • sosiaalityöntekijä Teija Aaltonen, p. 044 701 9556

Kehitysvammaisten lasten perhehoito

Satakunnan sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
Ravanintie 359, 28450 Vanha-Ulvila, www.satshp.fi
kunnat: Merikarvia, Siikainen, Honkajoki, Karvia, Jämijärvi, Kankaanpää, Pomarkku, Pori, Lavia, Ulvila, Kiikoinen, Nakkila, Luvia, Eurajoki, Rauma, Harjavalta, Kokemäki, Huittinen, Äetsä, Punkalaidun, Vampula, Säkylä, Köyliö, Eura, Lappi, Kodisjoki, Kiukainen