Pohjois-Karjalan maakunta

SiunSote - Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä

Lastensuojelun perhehoito

Kehitysvammaisten perhehoito: Pohjois-Karjalan sairaanhoito- ja sosiaalipalveluiden kuntayhtymä, Honkalampi-keskus

Ylämyllyntie 94, 80400 Ylämylly

www.pkssk.fi/perhehoito

• kunnat: Heinävesi, Ilomantsi, Joensuu, Juuka, Kitee, Kontiolahti, Lieksa, Liperi, Nurmes, Outokumpu, Polvijärvi, Rääkkylä, Tohmajärvi, Valtimo
  • perhehoidon sosiaalityöntekijä Viivi Turunen
  • p. (013) 171 7050, 050 388 6719
  • viivi.turunen@pkssk.fi

Attendo Oy

PL 750 (Porkkalankatu 22 A), 00181 Helsinki

Tiedustelut: perhehoito@attendo.fi

www.attendo.fi/perhehoito

AVA perhepalvelut Oy

lisa.sipila@avaperhepalvelut.fi

www.avaperhepalvelut.fi

Familar Perhehoitopalvelut

Puskantie 31, 60100 Seinäjoki

Palvelujohtaja Antti Mäkelä, p. 040 502 6188, antti.makela@familar.fi

Pelastakaa Lapset ry/Itä-Suomen aluetoimisto

Kauppakatu 25, 4 krs., 80100 Joensuu, p. 010 843 5180, etunimi.sukunimi@pelastakaalapset.fi, www.pelastakaalapset.fi

• Riitta Tahvanainen, sosiaalityöntekijä, puh. 040 575 4490

SOS-lapsikylä