Keski-Suomen maakunta

Keski-Suomen Sijaishuoltoyksikkö

Puistokatu 2 C 8, hissitaso, 40100 Jyväskylä, etunimi.sukunimi@jkl.fi

kunnat: Jyväskylä, Jämsä, Jämsänkoski, Kuhmoinen, Keuruu, Multia, Petäjävesi, Uurainen, Saarikan alue (Saarijärvi, Pylkönmäki, Karstula, Kyyjärvi, Kivijärvi, Kannonkoski), Joutsa, Luhanka, Toivakka, Leivonmäki, Hankasalmi, Laukaa, Muurame, Konnevesi, uuden Äänekosken alue (Äänekoski, Suolahti, Sumiainen), Viitaseutu (Viitasaari, Pihtipudas, Kinnula)

Järjestämme Pride-valmennuskursseja 2 kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä. Ota yhteyttä numeroon 040 832 2613 (yksikön päivystysnumero).

• osastosihteeri Seija Malinen, p. 050 365 0887
  • sijaishuollon johtava sosiaalityöntekijä Paula Pollari-Urrio, p.050 553 8462
Sosiaalityöntekijät:
  • Auni Lehtoranta, p.050 553 8463
  • Riitta Siekkinen, p. 050 570 3368
  • Kaisa Saarelainen, p.050 570 3375
  • Tarja Pesonen, p. 050 356 5567

AVA perhepalvelut Oy

lisa.sipila@avaperhepalvelut.fi

www.avaperhepalvelut.fi

Familar Perhehoitopalvelut

Puskantie 31, 60100 Seinäjoki

Palvelujohtaja Antti Mäkelä, p. 040 502 6188, antti.makela@familar.fi

Pelastakaa Lapset ry/Keski-Suomen aluetoimisto

Kauppakatu 32, 40100 Jyväskylä, p. 010 843 5160 tai muuna kuin virka-aikana p. 040 828 3910

etunimi.sukunimi@pelastakaalapset.fi

www.pelastakaalapset.fi

Valmennamme sijaisperheitä PRIDE –ryhmävalmennuksella ja perhekohtaisesti. Perhehoidon tuki on osa palveluamme kunnalle. Porrastetun tuen taso määräytyy tuen tarpeen mukaan. Vahvasti tuetussa perhehoidossa työskennellään tiiviisti kaikkien sijaishuollon osapuolten kanssa.

• aluejohtaja Anu Huovinen, p. 040 828 3910
  • perhesijoituksen sosiaalityöntekijät:
    • Ulla-Maija Aro, p. 040 094 6184
    • Sari Pöyhönen, p. 0400 572 668
    • Pihla Rautasalo, p. 050 372 9041
    • Anneli Rautiainen, p. 040 522 0610
    • kehittäjäsosiaalityöntekijä Raija Maula, Vahvasti tuettu perhehoito, p. 0400 946 183
  • lomakoti- ja tukiperhetoiminta:
    • sosiaalityöntekijä Eija Suomäki, p. 040 866 9065

SOS-lapsikylä