Kanta-Hämeen maakunta

p. (03) 621 4790, 050 566 6487
perhehoitoyksikkokanerva@hameenlinna.fi
www.perhehoitoyksikkokanerva.fi

Kunnat: Forssa, Hattula, Hausjärvi, Humppila, Hämeenlinna, Janakkala, Jokioinen, Loppi, Riihimäki, Tammela ja Ypäjä

AVA perhepalvelut Oy

www.avaperhepalvelut.fi

Familar Perhehoitopalvelut

Sitratori 5, 00420 Helsinki

Palvelujohtaja Antti Joensuu, p. 041 519 6544

antti.joensuu@familar.fi

Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö sr.

Lapsi- ja perhetyö/ Perhehoidon tukipalvelu

Sylvesterintie 10, 00370 Helsinki

Ensisijaisesti toimimme Etelä-Suomen alueella, mutta otamme mielellämme vastaan yhteydenottoja myös muualta Suomesta.

Pelastakaa Lapset ry/Etelä-Suomen aluetoimisto

Koskelantie 38, 00610 Helsinki

p. 010 843 5000, etunimi.sukunimi@pelastakaalapset.fi, www.pelastakaalapset.fi

• aluejohtaja Karin Heerman (koko alue), p. 010 843 5000, 050 431 6824