Etelä-Karjalan maakunta

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri EKSOTE
Lastensuojelun perhehoito, sijaishuollon yksikkö, Lasten ja nuorten talo, Kasarmikatu 7, 53900 Lappeenranta

Kunnat: Lappeenranta, Lemi, Luumäki, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale ja Taipalsaari

Sosiaalityöntekijät:

Imatran kaupunki, Hyvinvointipalvelut, lapsiperhesosiaalityö
Lastensuojelun perhehoito, Mansikkalan terveys- ja sosiaaliasema, Kauppakatu 7, 55120 Imatran kaupunki

AVA perhepalvelut Oy

lisa.sipila@avaperhepalvelut.fi

www.avaperhepalvelut.fi

Familar Perhehoitopalvelut

Puskantie 31, 60100 Seinäjoki

Palvelujohtaja Antti Mäkelä, p. 040 502 6188, antti.makela@familar.fi

Pelastakaa Lapset ry

Etelä-Suomen aluetoimisto, Koskelantie 38, 00610 Helsinki

p. 010 843 5000, etunimi.sukunimi@pelastakaalapset.fi, www.pelastakaalapset.fi

• aluejohtaja Karin Heerman (koko alue), p. 010 843 5000, 050 431 6824
  • perhesijoitustoiminnan sosiaalityöntekijät:
    • Leena Hirvensalo, p. 040 563 9715
    • Tuula Jattu, p. 040 507 4533
    • Thomas Karlsson, p. 050 431 5118 (Varsinais-Suomi)
    • Salla Tavio, p. 050 340 9137 (Varsinais-Suomi)
    • Catarina Söderberg, p. 040 520 4816

SOS-lapsikylä