Infotilaisuuksia sijaisvanhemmuudesta

26.1.2019 10.00

Lahti: tule kysymään sijaisvanhemmuudesta Talvikarnevaaleille

Oletko kiinnostunut sijaisvanhemmuudesta? Oletko turvallinen aikuinen, jolla on sydämessä tilaa toisen lapselle? Olisiko teidän perheenne mahdollisesti valmis antamaan kodin sitä tarvitsevalle lapselle?

Olet tervetullut keskustelemaan kanssamme Lahden lasten talvikarnevaalien avajaistapahtumaan lauantaina 26.1.2019 klo 10 -15 Lahden konserttitalolla. Kerromme mielellämme perhehoidosta ja vastaamme kysymyksiinne.

Lisätietoja voit kysyä myös suoraan Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän perhehoitoyksiköstä:

Sosiaalityöntekijät: p. 050 398 7602 ja 044 416 3696, sähköposti: perhehoito@phhyky.fi

www.facebook.com/paijathameenperhehoito

Palaa otsikoihin