Tervetuloa uusille sivuillemme!

Pohjois-Savon Perhehoitajat ry on Perhehoitoliiton alueellinen jäsenyhdistys sijaisvanhemmille ja perhehoitajille. Yhdistyksemme kotipaikka on Kuopio, mutta toimimme koko Pohjois-Savon alueella.

Yhdistyksen tarkoituksena on toimia lasten, kehitysvammaisten ja ikäihmisten perhehoitajien alueellisena vertaistuen, virkistystoiminnan ja edunvalvonnan toimijana. Yhdistys ylläpitää yhteyksiä viranomaisiin ja päätöksentekijöihin sekä osaltaan kehittää ja ylläpitää perhehoitotyötä tekevien perheiden, perhehoidossa olevien henkilöiden ja alan yhteisöjen välistä yhteistyötä Pohjois-Savon alueella.

Yhdistys on perustettu jo vuonna 1991 ja aikaisemmin toiminut nimellä Kuopion seudun perhehoitajat ry.

Mentori on

¤ vertainen

¤ kuuntelija

¤ hiljaisen tiedon ja kokemuksen välittäjä