Päijät-Hämeen Sijaisvanhemmat ry

Yhdistys on perustettu 19.3.1984, toimipaikkana on Lahti. Yhdistyksen toimialueen muodostavat Lahti ja sen ympäristökunnat.

Yhdistys toimii yhteistyössä lastensuojeluviranomaisten kanssa.

Jäseniksi voivat liittyä kaikki jotka toimivat perhehoitajina

perheeseen sijoitetuille lapsille, nuorille tai aikuisille.

Kannatusjäseniksi voivat liittyä yhteisöt tai yksityiset henkilöt, jotka haluavat tukea sijaisperheyhdistyksemme toimintaa.

Jäsenyys edellyttää yhdistyksen vuosikokouksen määräämän jäsenmaksun maksamista vuosittain, jäsenmaksu on 35 €/ perhe. Jäsenmaksu/kannatusmaksu sisältää Perhehoitoliiton lehden.

Yhdistyksen tarkoitus

Yhdistys pyrkii tukemaan sijoitettujen lasten, nuorten ja sijaisperheiden asemaa järjestämällä virkistys- ja  koulutustilaisuuksia jäsenperheille sekä toimimalla yhdyssiteenä  sijaiskotien, sosiaalitoimen ja alan
järjestöjen kanssa.

Yhdistys mahdollistaa samankaltaisissa elämäntilanteissa olevien lasten ja aikuisten tapaamisia.

Varainhankinta

Yhdistyksen tulolähteenä ovat jäsenmaksut, avustukset ja
lahjoitukset sekä talkootyönä järjestettävät tilaisuudet esim.
myyjäiset, arpajaiset, kirpputori ym.

HUOM!! Yhdistyksen jäsen, jos et saa sähköpostia 1-2 krt. kuukaudessa niin ota yhteyttä satu.rekola-muhonen@luukku.com tai 040- 565 4063