Voit tilata Perhehoitoliiton julkaisuja ja tuotteita sähköisellä lomakkeella tästä tai Perhehoitoliiton toimistosta, puh. 040 310 1440, toimisto@perhehoitoliitto.fi.

Perhehoitoliiton pirteä puuvillakassi

Nyt voit tehdä Perhehoitoliittoa tutuksi vaikka kauppareissulla tai liikuntaharrastuksen parissa. Perhehoitoliitto-puuvillakassi käy moneen tarkoitukseen. Pitkät olkahihnat tekevät kassista helpon kantaa. Ja kassiin mahtuu mukavasti tavaraa: kassin koko on 39 cm x 41 cm.

Kassin hinta on Perhehoitoliiton jäsenyhdistyksen jäsenille 6 euroa, muille 8 euroa (hinta sisältää alvin ja toimituskulut).

Perhehoito-korulla välität viestin

Tilaa nyt itsellesi tai lahjaksi ainutlaatuinen perhehoito-koru! Korun saat vain Perhehoitoliiton kautta. Riipus, solmioneula ja ketju ovat Sterling-hopeaa. Riipuksen ketju on 45 cm ja korun koko on n. 2 cm. Koru ja solmioneula toimitetaan kauniissa lahjarasiassa.

Korun on suunnitellut ja toteuttanut laukaalainen kultaseppä Pia Westerberg. Tutustu Pian tuotantoon täällä.

Riipuksen hinta Perhehoitoliiton jäsenyhdistysten jäsenille on 42 euroa, muille 48 euroa. Solmioneulan jäsenhinta on 49 euroa, muille 54 euroa. Toimituskulut ja arvonlisävero sisältyvät hintaan.

Keinu-tuotteet: CD ja nuottikirja

keinucdKoskettavan Keinu-musikaalin laulut löytyvät cd-levyltä ja nuottikirjasta. Keinu-laulut kertovat sijoitetun lapsen ja hänen perheidensä elämään liittyvistä tunteista ja unelmista.

CD-levyn hinta on 13 euroa/kpl ja nuottikirjan 12 euroa/kpl (sis. postikulut).

Kodista kotiin -DVD

dvd kansilehtiTunne perhehoito -hankkeessa on tuotettu vanhusten perhehoidon esittely-DVD Kodista kotiin. DVD:n ovat toteuttaneet yhteistyössä hankkeen työntekijöiden kanssa toimittaja Jaakko Luoma sekä kuvaaja Isto Janhunen. DVD:n materiaali on kuvattu Kauhajoella ja Joensuussa elokuussa 2011, ja siinä kuuluu vanhusten, heidän omaistensa, perhehoitajien ja kunnan viranomaisten ääni.

DVD on ensisijaisesti tarkoitettu vanhusten perhehoitajien valmennuksen sekä rekrytoinnin ja tiedottamisen tueksi. DVD:n hinta on 10 euroa. Hintaan lisätään postikulut.

Katso 10 minuutin tiivistelmä esittelyvideosta täällä.