nettibanneri

VIII perhehoidon päivät 7.-8.11.2018

Perhehoitoliitto ry ja Pesäpuu ry järjestävät kahdeksannet valtakunnalliset lastensuojelun perhehoidon päivät Keski-Suomessa Laukaassa 7.-8.11.2018.

Päivien teema on hyvinvointi perhehoidossa.

Päivien ohjelma on nyt julkaistu. Tutustu siihen ja ilmoittaudu mukaan Pesäpuun sivuilla.

Perhehoidon päivät on tarkoitettu yhteiseksi kohtaamispaikaksi kaikille lastensuojelun perhehoidon parissa työskenteleville ja siitä kiinnostuneille. Päiville osallistuvat ovat sijaisvanhempia, perhekotien vanhempia, lastensuojelun työntekijöitä, työnohjaajia, kouluttajia ja muita ammattilaisia sekä perhehoidon kokemusasiantuntijoita - sijoitettuja ja syntymävanhempia.

Päivät järjestetään yhteistyössä Pelastakaa Lapset ry:n, SOS-lapsikylän, Nuorten Ystävät ry:n ja Ammatillisten perhekotien liiton kanssa.

Lisätiedot: tiedottaja Kirsi-Marja Nurminen, kirsi-marja.nurminen@perhehoitoliitto.fi, p. 040 310 1446

fblogo
Perhehoidon päivät löydät myös Facebookista.