rss Tapahtumat ja koulutukset

2.2.2019 10.00

Riittävän hyvä sijaisvanhempi - sittenkin

Vertaisviikonloppu sijoituksen katkeamisen kokeneille sijaisvanhemmille.

Riittävän hyvä sijaisvanhempi - sittenkin on ammatillisesti ohjattu viikonloppu toipumisen tueksi sijoituksen katkeamisen jälkeen. Viikonloppu tarjoaa välineitä koostaa sijoituksen katkeamisen aiheuttamaa monentasoista hämmennystä. Viikonlopun aikana tunnustellaan kriisin ja menetyksen tuottamia tunteita ja tarkastellaan omia askeleita kriisistä selviytymisen tiellä. Tunteiden tarkastelun ja ankkuroinnin välineiden avulla on mahdollista lisätä ymmärrystä sijoituksen katkeamisen aiheuttamia reaktioita kohtaan ja saada selkeyttä oman tilanteen jäsentämiseen ja siinä selviytymiseen. Vertaisviikonloppu tarjoaa myös konkreettisia välineitä selviytymisen tiellä.

Aika: la 2.–su 3.2.2019

Paikka: Hotelli Scandic Lahti, Vesijärvenkatu 1, Lahti
Ohjaajat: perheterapeutti Soile Viinikainen sekä toiminnanjohtaja Merja Lehtiharju ja kehittämispäällikkö Anu Lehtosaari, Perhehoitoliitto ry

Hinta: 390 euroa/hlö (1 hh) ja 370 euroa/hlö + alv (2 hh), joka sisältää viikonlopun ohjelman, majoituksen sekä ohjelmaan kuuluvat tarjoilut. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Ilmoittautuminen: 22.1.2019 mennessä tällä sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautuminen on sitova ja kurssimaksu peritään kokonaisuudessaan, jos peruutus tapahtuu ilmoittautumisajan päätyttyä.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Merja Lehtiharju, merja.lehtiharju@perhehoitoliitto.fi, puh. 040 310 1441

Palaa otsikoihin