Menneet tapahtumat ja koulutukset

28.4.2018 10.00

Perhehoitoliiton yhdistysten päivä ja liiton 35-vuotisjuhla

Yhdistysten päivään ovat tervetulleita kaikki jäsenyhdistysten jäsenet, jotka ovat kiinnostuneita yhdistystoiminnan kehittämisestä sekä toisten yhdistysten edustajien tapaamisesta ja verkottumisesta.

Yhdistysten päivä järjestetään Jyväskylässä, Sokos hotel Alexandrassa (os. Hannikaisenkatu 35).

Aika: 28.4.2018 klo 11-17
Paikka: Jyväskylä, Sokos Hotel Alexandra, Viskaali-kabinetit

11.00 Buffetlounas, ravintola Franseska

12.00 Tervetuloa yhdistyspäivään! Pirjo Hakkarainen

• Ketä meitä täällä tänään on? Anu Lehtosaari
  • Miten Perhehoitoliitto voi tukea yhdistysten vapaaehtoistoimintaa? Minna Laine

13.30 Tauko

13.45 ”Jäsenyys kannattaa” -teemavuosi, miten viestintä tukee jäsenhankintaa? Kirsi-Marja Nurminen

Yhdistysten välinen yhteistyö, yhdistykset äänessä

15.15 Kahvi, kokoustori

15.45 Mitä EU:n tietosuoja-asetus tarkoittaa jäsenyhdistysten toiminnassa? Raija Leinonen

Tietotori – mitä haluat tietää, mitä kysyä? Perhehoitoliiton työntekijät päivystävät klinikoillaan:

• yhdistyksen hallinto ja talous, Amanda Majasaari
  • jäsenrekisteri, Leena Havila-Jokinen
  • tietosuoja-asetus, Raija Leinonen
  • nuorisotyö, Tuulikki Mattila
  • vapaaehtoistoiminta, Minna Laine
  • viestintä (esim. nettisivut), Kirsi-Marja Nurminen
  • Meidän sakki -hanke, Emilia Säles ja Annemari Karjalainen

17.00 Yhdistyspäivä päättyy

Perhehoitoliiton 35-vuotisjuhla

Paikka: ravintola Franseska

Aika: klo 18-24, päivällinen n. klo 19

Avauslaulu, Maailma on kaunis, Maarit Haverinen

Tervetuloa, Pirjo Hakkarainen

Perhehoidon arkea ja juhlaa, taiteilija Anne-Mari Laulumaa

Laulu Mestaripiirros, Maarit Haverinen

Päivällinen buffetpöydästä

Juhlapuhe, Aila Paloniemi

Sana on vapaa

Yhteislaulu Katson sineen taivaan

Mukavaa yhdessäoloa klo 24:een saakka.

Lisätiedot:

Yhdistyspäivän osalta vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Minna Laine, minna.laine@perhehoitoliitto.fi, puh. 040 310 1449 ja Perhehoitoliiton 35-vuotisjuhlan osalta toiminnanjohtaja Pirjo Hakkarainen, pirjo.hakkarainen@perhehoitoliitto.fi, puh. 040 310 1441

Palaa otsikoihin