Menneet tapahtumat ja koulutukset

4.5.2018 11.00

Ikäihmisten perhehoitajien Pohjois-Suomen vertaistuki- ja verkostopäivät Rokualla

Huom! Ilmoittautumisaikaa jatkettu 12.4. saakka! Tervetuloa mukaan!

Lämpimästi tervetuloa ikäihmisiä hoitavien perhehoitajien Pohjois-Suomen alueellisille verkostopäiville Rokuan kylpylähotelliin. Päivien tarkoitus on koota yhteen ikäihmisten perhehoitajia verkostoitumisen ja alueella toimivan vertaistuen kehittämiseksi. Vertaistuen mahdollistamisen yhtenä tahona päivien aikana esitellään Perhehoitoliiton Pohjois-Suomen alueyhdistysten toimintaa.

Tutustu päivien ohjelmaan tästä

Aika: 4.-5.5.2018

Paikka: Rokuan Health & Spa -kylpylähotelli

Osallistumismaksu: 90,00 € (sis. alv)/ henkilö  sisältää  koulutuksen, vapaa-ajan  ohjelmat, majoituksen (2hh) ja ohjelmassa mainitut tarjoilut. Itse osallistumisensa maksavat Perhehoitoliiton jäsenyhdistysten jäsenet saavat hinnasta 10 % alennuksen. Maksu laskutetaan etukäteen. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdystä peruutuksesta osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.

Majoitus: Kahden hengen huoneissa, yhden hengen huone lisämaksusta (+35,00 €). Majoitus sisältää kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä pääsylipun ravintolasalin karaoketansseihin.

Ilmoittautuminen: 12.4.2018 mennessä ikäihmisten perhehoidon asiantuntija Maarit Haveriselle, maarit.haverinen@perhehoitoliitto.fi tai puh. 044 766 3300. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro seuraavat tiedot omien yhteystietojesi lisäksi:

• laskutusosoite HUOM!! Jos kunta maksaa osallistumismaksun, tarkista kunnalta laskutusosoite ennen ilmoittautumista. Virheellisistä laskutusosoitteista perimme 10 € toimistokulun.
  • jos haluat yhden hengen huoneen (lisämaksu)
  • jos sinulla on erikoisruokavalio

Lämpimästi tervetuloa!

Palaa otsikoihin