Menneet tapahtumat ja koulutukset

23.4.2018 10.00

Ikäihmisiä ja vammaisia henkilöitä hoitavien perhehoitajien verkostoitumispäivä

Yhdessä olemme enemmän!

Tervetuloa tutustumaan Etelä-Savon alueen ikäihmisiä ja vammaisia henkilöitä hoitaviin perhehoitajiin ja keskustelemaan ajankohtaisista perhehoitoon liittyvistä asioista. Päivän aikana pääset tutustumaan Perhehoitoliiton vapaaehtoistyön koordinaattoriin Minna Laineeseen, kehittämispäällikkö Maria Kuukkaseen ja perhehoitajien yhdistykseen sekä Ossi-hankeen koordinaattoreihin.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Ossi-hanke, Perhehoitoliitto ry ja Etelä-Savon perhehoitajat ry ja se on osallistujille maksuton.

Aika: 23.4.2018 klo 9.30-15

Paikka: Suomen nuoriso-opisto (os. Paukkulantie 22, Mikkeli), Artium 5

Ohjelma:

9.30-10.00 Kahvitarjoilu
10.00–12.30 Ryhmäytyminen:

• Tullaan tutuksi toisillemme
  • OSSI:n kuulumiset
  • Perhehoitajan näkökulma - millaista on hyvä tuki?

12.30 Lounas
13.30 Vertaisuuteen perustuvat tuen muodot perhehoidossa
15.00 Kahvit ja Kotia kohti

Ilmoittautuminen: 11.4.2018 mennessä ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen eveliina.rautio@essote.fi