rss Tapahtumat ja koulutukset

13.4.2018

Ikäihmisten perhehoitajien koulutus- ja vertaistukipäivät Laukaassa

Tervetuloa Perhehoitoliiton järjestämille 7. valtakunnallisille ikäihmisiä hoitavien perhehoitajien koulutus- ja vertaistukipäiville Laukaaseen, kylpylähotelli Peurunkaan.

Päivien ohjelma julkaistaan pian.

Aika ja paikka: 13.-14.4.2018, Kylpylähotelli Peurunka (os. Peurungantie 85, Laukaa)

Hinta: 110 euroa (sis. alv)/hlö sisältää koulutuksen, majoituksen (2 hh) ja ohjelmassa mainitut tarjoilut sekä kylpylän ja kuntosalin käytön. Itse osallistumisensa maksavat Perhehoitoliiton jäsenyhdistysten jäsenet saavat hinnasta 10 % alennuksen. 1 hh lisämaksusta (34,50 euroa). Osallistumismaksu laskutetaan etukäteen. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdystä peruutuksesta osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti. Matkakustannukset kannattaa esittää sijoittajan maksettavaksi.

Ilmoittautuminen: 22.3.2018 mennessä ikäihmisten perhehoidon asiantuntija Raija Leinoselle, raija.leinonen@perhehoitoliitto.fi tai puh. 040 310 1445. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä omien yhteystietojesi lisäksi laskutusosoite (HUOM! Jos kunta maksaa osallistumismaksun, niin tarkista kunnalta laskutusosoite ennen ilmoittautumista. Virheellisistä laskutusosoitteista perimme 10 euron toimistokulun), haluatko yhden hengen huoneen (lisämaksu) ja mahdollinen erityisruokavalio.