rss Tapahtumat ja koulutukset

17.4.2018 9.16

Hyvää perhehoitoa - Perhehoidon kulmakivet

Koulutuksessa tarkastellaan hyvän perhehoidon kulmakivien suhdetta toisiinsa sekä niiden merkitystä ja sisältöä perhehoidon käytännöissä.

Perhehoidon kulmakiviä ovat

• perhehoitolaki ja sen toimeenpano

• toimintaohje

• toimeksiantosopimus

• yhteistyö kunnan ja perhehoitajan kesken

Koulutuksessa tutkitaan perhehoitolakia ja tarkastellaan toimintaohjeen merkitystä ja sisältöä luoden siltaa asiakas- tai palvelusuunnitelman ja toimeksiantosopimuksen välille. Koulutuksessa tarkastellaan, mitä yhteistyö on käytännössä ja mitä siitä tulisi sopia toimeksiantosopimuksessa.

Koulutus on tarkoitettu kaikkien perhehoidon muotojen perhehoitajille ja perhehoidon työntekijöille.

Aika 17.4.2018 kello 9-16

Paikka Hotelli Arthur, Vuorikatu 19, Helsinki

Kouluttajat kehittämispäällikkö Anu Lehtosaari ja perhehoidon asiantuntija Maarit Haverinen

Hinta 155 € (sis. alv), Perhehoitoliiton paikallisyhdistysten jäsenille 135 € (sis. alv). Hinta sisältää aamu- ja iltapäiväkahvin, lounaan ja materiaalin.

Ilmoittautuminen 16.3.2018 mennessä tällä sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautuminen on sitova. Koulutuksen toteutuminen varmistuu viimeisenä ilmoittautumispäivänä. Kutsu koulutukseen lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä. Peruutusmaksu 50 % maksusta, mikäli peruutus tehdään sitovan ilmoittautumispäivän ja koulutuksen alkamisen välisenä aikana. Jos peruutus tapahtuu koulutuksen jo alettua, perimme koulutuksen koko hinnan.

Lisätiedot perhehoidon asiantuntija Maarit Haverinen, puh. 044 766 3300, maarit.haverinen@perhehoitoliitto.fi tai kehittämispäällikkö Anu Lehtosaari, puh. 040 310 1443, anu.lehtosaari@perhehoitoliitto.fi